Vilken färg ska jag välja?

Hej!

Jag har köpt bokstäver i papp hos er (typ 265501) och nu undrar jag vilken typ av färg jag ska välja för att måla dem?
Kan ni tipsa mig, tack så mycket! = )

Hälsningar
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för att du hörde av dig till oss!
    Våra Hobbylacker, som finns både i en matt finish och blank finish är perfekta till detta projekt, du hittar dom här: Hobbylacker
    Färgen är vattenbaserad och torkar snabbt. Måla hellre 2 tunnare lager med färg, än ett tjockt lager färg.
    En flat bred hobbypensel är perfekt om du bara ska måla dom enfärgade: Flat hobbypensel annars finns det flera olika storlekar och former Penselset
    Lycka till med ditt projekt.

    Ingela
    Product Development