Är någon av era lack som passar till att ytbehandla gips veganska eller vegetariska?

Hej! Är någon av era lack som passar till att ytbehandla gips veganska eller vegetariska?
Hälsningar Maja

Kommentarer

  • Hej Maja!

    Tack för din fråga. Vi skulle rekommendera Panduro Oceanlack, som finns i flera varianter och storlekar, för ytbehandling av gips. Dessa lack är även utan animaliska ingredienser.

    Ha en fin dag!
    /Ida

    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs