Säljer ni vaxad lintråd?

Hej! Jag köpte 4-trådig vaxad lintråd hos er för flera år sedan i vitt, brunt, rosa och lila - se bild. Hittar inte dessa färger online längre, bara 5-pack i andra färger. Finns de att köpa i butik?

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga.
    Vi har vit, svart och brun vaxad lintråd i sortimentet som säljes styckevis. Sen har vi också kittet du nämnde som är likt det du har på bilden + en turkos tråd.

    MVH
    Helena

    Helena Product Developer