Varför syns inte rabatten när jag går till kassan online?

Hej!

Tack för en bra fråga.

För att få rabatt och andra kundklubbserbjudande måste du vara inloggad i kundklubben när du gör din beställning online.

Lycka till!
Panduro

Kommentarer

  • Hej försöker beställa står att jag har 25% rabatt men det dras inte av????
  • Hej Gunilla!

    Tack för din fråga. Det är viktigt att du är inloggad i kundklubben när du gör din beställning. Då missar du aldrig våra erbjudande och får alltid bästa pris.

    Normalt sett dras rabatten av i kassan innan du godkänner ditt köp. Har du t e x en rabattkod finns en ruta som du anger den i annars ska rabatterade artiklar dras av i kassan med automatik.

    Du får gärna återkomma vad det är för typ av rabatt som inte fungerar när du gör din beställning så undersöker vi ärendet närmare.

    Ser framemot att höra ifrån dig igen !

    Med vänlig hälsning,
  • Det var 50% på ett köp tänkte köpt lite julklappspapper men avstod då det inte funkade🙄
    Och ja va inloggad😉
  • Och den rabatten 50% gick ut igår
  • Hej igen Gunilla!

    Tack för informationen Vi vill gärna kompensera dig.I helgen hade vi 25% rabatt på ett köp online. Tyvärr har det visat sig att vi haft varit tekniska problem vid vissa tider. Om du använder koden 23925 senast 2020-10-02 får du 25% rabatt på alla ordinariepriser ( gäller ej i kombination med andra erbjudande, symaskiner eller vårt Cebe sortiment) Prova gärna att lägga din beställning igen.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,