Varför får jag inte något e-mail med min spårningslänk?
Hej!
Tack för en bra fråga. Vi rekommenderar dig att göra så här:
Har du fortfarande problem eller behöver ytterligare hjälp? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.
Ring 040-223070 eller maila customercare@panduro.se
Med vänlig hälsning,
Kerstin
Tack för en bra fråga. Vi rekommenderar dig att göra så här:
- Titta i din skräppost, ibland kan mail hamna här av misstag. Om så är fallet behöver du aktivt markera det mailet som ”inte skräppost” för att din mailklient ska förstå att dessa mail i fortsättningen ska landa i din inkorg istället.
- Har du en Gmail-adess? Då kan mail ha landat i en mapp som kallas ”Social”. För att undvika detta behöver du flytta mailet tillbaka till t.ex. inkorgen. Då lär du Gmail att Panduros mail inte ska kategoriseras som sociala mail längre.
Du kan också under inställningar i ditt Gmail-konto välja att inte visa kategorin ”Social” längre. Då blir den kategorin inaktiv och det hamnar inte några mail där av misstag
Har du fortfarande problem eller behöver ytterligare hjälp? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.
Ring 040-223070 eller maila customercare@panduro.se
Med vänlig hälsning,
Kerstin
Följ inlägget
0
följare
Jag har också samma problem, jag kan inte ser var är min order och jag kan inte betala med klarna dessutom belopp finns men kan inte betalas .
Jag skickade ett Mail till er , hoppas att ni hjälpa mig och kunna att få produkten ☹️.
Tack för att du hör av dig till oss. Vilken mejladress använde du när du beställde?
Vi har undersökt ditt ärende och kan inte se att vi har någon beställning ifrån den mejladress du skriver till oss härifrån. Återkom gärna igen med en annan mejladress så tittar vi närmare hur det ser ut. Annars rekommenderar vi dig att göra ett nytt försök att lägga din beställning.
Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen åter !
Med vänlig hälsning,
och jag skickade ett meddelande till er från den Mail.
Vi har tittat närmare på ditt ärende och tyvärr har vi inte någon order registrerad hos oss. Vi rekommenderar dig att uppdatera vår hemsida och därefter lägga in en helt ny beställning.
Ha en bra dag och välkommen åter !
Med vänlig hälsning,