Var är min faktura?

Hej!

All vår betalning adminstreras av Klarna och deras fakturor skickas per mejl. Gå in på Klarnas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där. Du kan även nå Klarna här, Klarna kundservice

Med vänlig hälsning,
Panduro

Kommentarer

  • ordernummer 6934711

    hej! kan jag få ett kvitto på detta? jag betalade med kort
  • Hej Yvonne !

    Tack för att du hör av dig till oss. Vi hjälper dig gärna med ett fakturaunderlag från ditt köp. Underlaget kommer vi att mejla i ett separat mejl till dig.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlg dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning