Vad kan jag köpa direkt i butiken i Visby?

Hej!
Jag kommer att vara i Visby under juli.
Skulle vilja veta vilka produkter jag kan köpa i just den butiken?

Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för en bra fråga. Vi har en återförsäljare i Visby som heter Järn AB Södertorg. Du är varmt välkommen att höra av dig direkt till butiken för att veta mer kring vilka produkter som finns just där. Du når dem på telefon  0498-202800 och deras adress är Byrumsgatan 4 i Visby.

    Glad Sommar !

    Med vänlig hälsning,