Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket från postombudet? Det jag har beställt ska ändå retuneras.

Kommentarer

  • Hej Mathilda!

    Tack för att du kontaktar oss. Om du inte vill hämta ut ditt paket kommer det per automatik att gå i retur till oss efter 14 dagar. Så snart din retur kommer tillbaka till oss meddelar vi Klarna som makulerar din faktura.

    Vi rekommenderar dig att pausa din faktura hos Klarna i väntan på att returen ska bli registrerad hos oss. Detta för att undvika ev betalningspåminnelser.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
  • Vill ha mitt paket MEN får INT UT trots rätt kod .!!!!! HJÄLP snälla plizzzz
    Arne hornbo
  • Hej Arne!
    Tack för att du hör av dig till oss. Vänligen ta kontakt med Budbee som hjälper dig vidare i ärendet och om det är något problem med den kod du fått.

    Budbee Box finns hos Coop i Borlänge vid Norra Backa parkering. Boxen finns vid entrén.

    Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig annars vänligen ta kontakt med vår Customer Care på e-mail customercare@panduro.se

    Önskar dig en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care