Har ni lila silkespapper?

Hej! Jag undrar om ni har lila strimlat papper och lila silkespapper i Karlstad? Tacksam för svar

Kommentarer

  • Hej Annie!

    Tack för din fråga. I vårt sortiment har vi detta strimmlade papper. Det är inte riktigt lila men är iriserande och så nära en lila nyans vi kan erbjuda. Pappret finns just nu i Karlstad butiken.

    Lila silkespapper har vi i olika nyanser och här kommer ett förslag. Du hittar fler på hemsidan och du anger silkespapper längst upp i sökfältet.

    Vill du komma i kontakt med butiken och be dem lägga undan till dig eller höra mer vilka ytterligare silkespapper de har hemma är du välkommen att ringa 054-150420.

    Lycka till med ditt projekt !

    Med vänlig hälsning,