Vilken färg ska jag köpa för att måla med på trä som sedan ska stå utomhus?

Kommentarer

  • Hej Alexandra,

    Tack för att du hörde av dig till oss!
    Vi har Outdoor craft Paint som är en utomhusfärg i små 45 ml burkar, finns huvudsakligen i set.
    Vi har även en serie med färger för utomhusbruk i större burkar: Vintage Outdoor Paint . Det är en matt utomhusfärg i 500 ml burkar i olika kulörer.

    Så det beror lite på om det är något stort eller smått som du ska måla.

    Lycka till målningen!
    Önskar dig en fin dag!
    Ingela
    Product Development