Utgått rosa tyg zigzag

Hej!
Jag blev ledsen när ni slutade sälja tyget zigzag som var storsäljare i min webshop ( gör hundhalsband o koppel)
Ser att samma mönster kommit tillbaka nu under namnet herringbone (hittar inte artikelnummer?!). Tyvärr bara i gula o
gröna färger. Kommer rosa o ljusblå komma tillbaka?De färgerna måste ju vara mer populära än senapsgul o mörkgrön?

Kommentarer

  • Hej Therese
    Vad roligt att du gillat vårt tyg. Vi kommer tyvärr inte ta in det igen, det är viktigt att vi ständigt förnyar vårt sortiment. Jag håller med om att rosa och ljusblå är mer användbara färger än senapsgul och mörkgrön, de räknas mer som trendfärger. VI kommer alltid att ha tyger i rosa och ljusblått också, men mönsterna kommer variera. Jag hoppas du hittar ett annat du kan använda.
    Smil, Synnöve
    Product Development