Tyl hvid 130 cm

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at finde en måde at holde solen fra at overophede mit værelse på en billig måde om sommeren. Jeg fandt det hvide tyl tekstil som jeg tænker på at prøve, men er der måske andre bedre alternativer til dette? Jeg tænker ikke så meget på hvor meget sollys kommer ind, jeg vil bare holde varmen ude, og finde en måde at bruge et alternativ til dyr solfilm som heller ikke er permanent, fordi jeg lejer mit værelse i kort tid endnu.

Fra Joshua

Kommentarer

  • Hej Joshua!
    Tyvärr så tror jag inte att tyllen håller värmen ute och inte heller solljuset. Den är väldigt skir.
    Vi har inget annat alternativ till dig i vårt sortiment, men kanske Ikea, Jysk eller liknade.
    Lycka till och hör gärna av dig igen om du har fler frågor.
    Soliga hälsningar
    Malin
    Product Development