Tygprov

Jag undrar om man kan beställa tygprov hos er? Gäller Fårpäls imit. Offwhite.

Kommentarer

  • Hej Isabelle!
    Tack för ditt mail.
    Tyvärr så har vi ingen möjlighet att skicka tygprover. Har du kanske en butik nära dig att gå in och titta på tyget?

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development
  • Hej.
    Undrar om man kan få en provbit av ett tyg med sig hem om man besöker butiken.
    Ska handla åt en annan som inte kan ta sig dit själv och jag har en bra bit
    att åka till närmaste butik.
    Mvh
    Kattis
  • Hej Catharina!

    Tack för din fråga. Vilket tyg är du är intresserad av så undersöker jag gärna saken.

    Ser framemot att höra ifrån dig.

    Med vänlig hälsning,
  • Tack. Hade vägarna förbi Panduro och fick hjälp där av trevlig expedit/Cattis
  • Hej igen !

    Vad härligt att höra och så bra att ni fått hjälp.

    Lycka till med tyget och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,