Vilka tuschpennor ska man använda om man vill teckna på papp?

Hejsa

Kunder spørger om hvilke tusser vi vil anbefale til at tagne på pap?

Det skal gerne være forskellige farver.

Tusserne kan være med begge dele, i forhold til tyk eller tynd.

Prisen er lidt ligemeget, men hvis vi har mellem 100-300 kr. nogle vi kan anbefale.

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Man kan använda Posca pennor som finns i flera kulörer och med olika tjocka spetsar. Dessa pennor syns även på mörk papp.

    Ha en fin dag!
    Ingela
    Product Development