Kan jag använda trycka transferpapper att trycka på läder?

kan man använda sig av transferpapper (artikelnummer 101201) som är för textil för att trycka mindre motiv på Nike Air Force skor som är av läder ? fastnar det när man stryker eller skulle det inte greppa?

Kommentarer

  • Hej hejhej!
    Transferpappret fungerar bara på textil, där det kan strykfixeras ordentligt. Så vi rekommenderar dig inte att använda det till dina läderskor.
    Men idén var rolig:-)

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development