Transparent plast

Hej! Jag undrar om den transparenta plasten 0,4 mm 140 cm är självhäftande, som dekorplast? Om inte, har ni någon transparent självhäftande plast som är minst 75 cm bred? Ska sätta den som skydd på ett bord då jag har ett barn som gärna slår på allt.

Mvh Frida

Kommentarer

  • Hej Frida,

    Tack för att du hör av dig till oss. Plasten som du nämner är inte självhäftande.

    Vi har en transparent kontaktplast 103240. Den är 45 cm bred och man köper den metervis. Det kan vara väldigt svårt att få bort plasten när den väl har satt sig efter ett dygn. Så den rekommenderas inte, ifall du vill kunna ta bort den igen.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development