Var tillverkas ert Panduro Yarn?

Jag undrar vart garnet från ert märke Panduro Yarn tillverkas?

Kommentarer

  • Hej Mathilda,
    Tack för din fråga.
    Vårt cotton 8/4 garn och Fake fur garn är producerat i Asien. Resterande Pandur garn är producerade i Europa
    MVH
    Helena
    Helena Product Developer
  • Hej! Vart i Asien är det tillverkat?

    Klara
  • Hej Klara,
    Vi håller på att flytta/har flyttat en del av våra produkter till andra leverantörer sen det ursprungliga svaret. Vilka produkter är det du undrar över?
    Fake Fur tillverkas fortsatt i Kina och även där kommer råvaran ifrån.
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs