Hur hög värme klarar "Thermolam 90 cm vit"?

Hej hur hög värme klarar sig den här produkten innan den börjar smälta eller brinna ? Det står ju att den ska klara värme men inte hur varmt.

Kommentarer

  • Hej Robin!
    Thermolam är ett värmetåligt mellanlägg för att tex göra grytvantar och underlägg av.
    Vi har tyvärr inga exakta värden på hur hög värme den tål. Men den tål så pass hög värme, som en ugnsform avger.
    Hoppas att svaret var till hjälp för dig annars får du höra av dig igen.

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development