Vilken Textilfärg till att färga barnvagn?

Hej! Jag ska färga en svart Bugaboo barnvagn (sittdyna och varukorg) i svart. Ser att ni har några olika. Vilken rekommenderar ni? Och hur mycket brukar ev burk räcka till?

Kommentarer

  • Hej
    Vi rekommenderar inte någon färg till barnvagn på grund av att det finns en stor variation på material i barnvagnar och vi kan därmed inte garantera att färgen blir hållbar. Färga sittdynan är dessutom en exponering för barnet som vi starkt avråder från då textilfärger inte har testats för det ändamålet.
    Vänliga hälsningar,
    Synnöve
    Product Development