Tavellack, finns det?

Hej! Jag målar mycket tavlor och skulle vilja hitta någon slags lack man kan använda för ett skyddande lager på tavlan, har ni något liknande?

Kommentarer

  • Hej Carolina,

    Tack för din fråga!

    Vi har något som kallas för Artists Varnish spray, som är en spray som man kan använda ovanpå olja eller akrylmålningar. Kommer från välkända Winsor & Newton. Finns med olika finish, matt , satin och blank.

    Det finns även variant som man penslar på 435905 , finns även som blank.

    Önsakr dig en fin fredag!
    Ingela
    Product Development