Vad är skillnaden mellan olika Taperunners?

Vad är skillnaden på dom olika taperunners ni har? Alltså dem rosa, gröna och vita. Och passar alla refill i alla?

Kommentarer

  • Hej Ellinor,

    Tack för ditt mejl.
    Den gröna är icke permanent, vilket innebär att det man tejpar inte sitter ordentligt fast. Utan om man har tejpat på ett papper och sen fäster det på ett annat, så går det att ta bort igen.

    Den rosa är permanent, då går det inte ta bort när man väl har tejpat ihop något.

    Den vita är extra stark och permanent och sitter riktigt hårt. Passar bra till natur och kraftpapper. Som exempelvis våra presentpapper/kraftpapper.

    Hållarna är likadana till alla tre.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development