Svart fingerfärg

Hej,

Jag har tidigare mailat er ang. svart fingerfärg som varit slut länge hos er. Då svarade ni att den skulle komma in för några veckor sedan, men den är fortfarande slut både i butik (Valbo, Gävle) och på nätet.

Det gäller https://panduro.com/sv-se/produkter/barn-junior/mala-rita/fingerfarg/fingerfarg-svart-75-ml-800635
Kommer den komma in snart eller har ni någon motsvarande? Svart fingerfärg till barn.

Tack för snabbt svar!

Mvh,
Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Vi har valt att byta leverantör på våra fingerfärger eftersom lagstiftningskraven för leksaker har uppdaterats. I samband med detta har vi haft problem med att få hem våra leveranser i tid. Vår nya leverantör kommer tyvärr inte att leverera just svart fingerfärg. I dagsläget har vi dessvärre ingen prognos för när vi kan få in svart fingerfärg i sortimentet igen.

    Ett set med andra fingerfärger kommer på in på lager inom någon vecka.

    Ha en fin dag!
    Mvh,
    Ida
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs