Stöpa ljus.

Hej!
Det står att det ska följa med en vägledning. Och har nu tömt ut hela kartongen på ljusmassan och det finns ingen. Och den som ligger på er hemsida är på danska eller norska och i för liten upplösning så att texten inte går att läsa.

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Tack för ditt mejl.
    Det var tyvärr fel information angående att det medföljer en vägledning i förpackningen. Ber om ursäkt för detta.
    Den svenska vägledningen finns på hemsidan, om man bläddrar neråt på den svarta pilen.
    Vi vet att upplösningen är för liten och vi jobbar på detta problem.
    Jag bifogar vägledningen till dig här.

    Önskar dig en fin dag!

    MVH
    Annika

    Product Development