Ståltrådstræ

Hej.
Hvilket noget ståltråd og perler kan I anbefale som kan bruges til noget lignende dette ståltrådstræ?

Kommentarer

  • Hej Tanja!
    Det kom inte med någon bild, men jag tror jag förstår vad du menar.
    Vi har lite olika metalltrådar som du kan använda t ex 701485 och 280812 (dessa är 0,7mm). Det finns även tunnare trådar trådar som är 0,5mm t ex 307176.Det finns en mängd olika vackra pärlor som du kan använda t ex Rocaillespärlor, Vaxade glaspärlor mm.
    Bra tänger är också bra att ha till t ex 512441
    Lycka till och om du vill ha fler tips så hör gärna av dig igen.
    Mvh
    Malin
    Product Development