Vilken typ av stråltråd ska jag använda?

Vad ska jag använda för ståltråd för att sy "hair bun makers" (se länk An Easy Way To Make A Fabric Hair Bun Maker - My Humble Home and Garden ). Det ska vara en stadig tråd som går att räta ut och böja många gånger.
Jeanette Johansson

Kommentarer

  • Hej Jeanette,

    Tack för ditt mejl. Aluminiumtråd funderar bra till detta ändamål och är lätt att arbeta med. De finns i olika tjocklekar och färger och du hittar dom här

    Ha en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development