Skyddslack till Sprayfärg?

Hej! Enligt texten finns denna i blank, men kan inte hitta den på er sida. Kan ni hjälpa mig? 😀https://panduro.com/sv-se/produkter/mala-rita/farg/sprayfarger/no-limit-spray-200ml-blue-121010?refSrc=900246&nosto=productpage-articles-added-to-cart
Jag vill också gärna ha tips på ett klart skyddande lack man kan ha efter färgen på metall, som är okej att ha mot huden. Tack!

Kommentarer

  • Hej Rebecca,
    Tack för att du hörde av dig till oss.
    Den sprayfärg du nämner finns inte i blank, men däremot finns det en skyddslack som är blank, art nr 121026.
    Den är däremot inte godkänd för kontakt med hud, vi rekommenderar att man har ett plagg emellan metallföremålet och huden.

    Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor.
    Ta hand om dig,

    Ingela
    Product Development