Har ni någon sprayfärg som fungerar på plast?

Hej, jag undrar om chalky sprayfärg fäster på hårdplast? Behöver jag ist prima med något eller slipa lite för att det ska fästa? Bifogar bild på färgen jag är intresserad av.

Kommentarer

  • Hej Jenny,
    Tack för din fråga!
    För plast rekommenderar jag en sprayfärg som heter No Limit och att man grundar med en plast Primer i samma serie. Detta är det mest hållbara. Vintage Chalky spraypaint går att spraya med på plast, men det håller inte för repor etc.
    Önskar dig en bra dag!
    Ingela
    Product Development