Små ljushållare

Hej jag undrar om ni har små ljushållare i guld?
Såna som passar till små ljus
Skulle vilja köpa 5st
Om inte ni har såna så kanske ni vet någon annan som har såna?
Helst skulle jag vilja ha såna med stift så man kan trycka ner i en krans så dom sitter fast
Men om det inte finns så vill jag ha vanliga
Hoppas på svar
Mvh Marianne

Kommentarer

  • Hej Marianne,

    Tack för ditt mejl. Vi har lite olika ljushållare i vårt sortiment. Då du inte skriver vilken storlek det är som du är ute efter, så skriver jag ner de artikelnummer som vi har,
    så kan du gå in och kika på dom på vår webb.

    107736_ Ljushållare med klämma, 12 mm guld (Finns passande ljus till: 107785)
    102040_ Ljushylsor, antikljus 23 mm guld
    730531_ Ljushylsor, 23 mm, mässing.
    730570_ Ljushylsor, tenn 13 mm. (Kan sprejas med guldfärg)
    730525_ Ljushållare med stift, 20-24 mm svart.

    Hoppas att du hittar något som passar dina önskemål.

    Önskar dig en fin dag!

    Product Development
  • Tack för ditt svar de uppskattades
    Jo jag är ute efter lijeholmens julgransljus dom små dom är ju 12mm då måste ju dom i tenn på 13mm funka
    Hur mycket kostar 5st?
    Tacksam för svar
    Mvh Marianne
  • Hej igen,

    Dessa ljushållare säljs i 10 pack och kostar 69,90.
    Såg nu dessvärre att just dessa är slut i lager, men de kommer hem igen den 10/12.
    Kan hända att de finns i någon av våra butiker, ifall du har en sådan där du bor.

    MVH Annika
    Product Development