Hur många blad av varje färg finns det i Silkespapper 5 pack?

Hej,
Hur många blad av varje färg är det i 5-packen silkespapper med 5 olika färger?

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Tack för ditt mejl.
    Antar att det är någon av artiklarna 680066, 680067, 680300 som du menar.
    Dessa förpackningar innehåller ett ark av varje färg. Varje ark är 50 x 70 cm.

    Om det var någon annan artikel du menade så hör gärna av dig igen.

    Önskar dig en fin dag!
    MVH Annika
    Product Development