Jag vill returnera en vara jag köpt online, hur gör jag?

Jag har köpt en färg på er hemsida som jag ångrat och vill lämna tillbaka, kan jag skicka tillbaka den då det inte finns någon butik i närheten där jag bor ?

Kommentarer

  • Hej Emelie!

    Tack för din fråga. Självklart kan du returnera färgen till oss om du ångrat dig. Förpackningen ska vara obruten.

    Gör så här:
    • Fyll i returformuläret som finns med i din paket
    • Bifoga returformulär och följesedel i paketet tillsammans med varan du vill returnera. Använd gärna samma emballage som din beställning kom i.
    • Fäst returadressedeln på paketet (= gratis frakt)
    • Lämna in returförsändelsen till närmsta DHL ombud.
    • När din retur har kommit tillbaka till oss justeras din faktura hos Klarna.
    Behöver du mer hjälp så bara hör av dig till oss igen.

    Önskar dig en trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,

  • Hej . Jag fick inget returformulär . Hur gör jag då .
    Mvh Christina Majlöv
  • Hej Christina,

    Vänligen finn bifogat returformuläret.
    Hör av gärna av dig till customercare@panduro.se om du har fler frågor om din retur.

  • Får man returnera produkterna som handlas online till en av er butik?
  • Hej Yixi,
    Tack för din fråga. Det går utmärkt att göra din retur i någon av våra Panduro-butiker. Tänk på att ta med returhandlingar där ditt ordernummer samt de antal artiklar framgår. Du kommer sedan att få din återbetalning genom Klarna.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Tusen tack för svaret🤝
  • Hej!
    Vi köpte ljusbord från er i april.
    Ett har slutat fungera, finns det någon garanti på dessa? De är ju inte ens ett år gamla och knappt använda.
    Order nr: 7875606
  • Hej Eva!
    Tack för att du kontaktar oss. Vad tråkigt att höra att ett av ljusborden inte fungerar som de ska. Självklart ska vi hjälpa till med reklamationen. Vi skickar ut nya returhandlingar till din mejladress och ber er skicka in det defekta ljusbordet med en kort beskrivning vad felet är. Vi tar ärendet sedan vidare med vår leverantör och återkopplar till dig hur vi bäst går vidare.

    Önskar dig en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care