Kan jag göra retur i butik på min online-beställning?

Hej
Jag råka beställa fel, kan jag byta den i en butik eller måste jag skicka tillbaka den? Beställde på er hemsida
mvh Ina

Kommentarer

  • Hej Ina!

    Tack för en bra fråga.

    Om du har gjort din beställning online via vår hemsida går det i dagsläget inte att göra retur eller byte i våra butiker.

    Du behöver lämna in det du önskar returnera till ett DHL-serviceställe. I din paket finns en retursedel som du använder och frakten är gratis.

    Så snart vi har mottagit din retur blir även din faktura justerad hos Klarna.

    Hoppas att denna information har hjälpt dig annars är du välkommen att ta kontakt med oss igen.

    Önskar dig en trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,