Kan jag göra min retur i butik om jag handlat online?

Hej
Kan jag returnera varor jag köpt online, i en av era fysiska butiker?

Mvh
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för en bra fråga. Javisst, du kan göra returen i någon av våra egna fysiska Panduro-butiker. Tänk på att ta med returformuläret ifyllt. Artiklarna ska vara i sina originalförpackningar och ej använda. Efter att vi har registrerat din retur kommer Klarna att göra din återbetalning.

    Har du ytterligare frågor kring din retur är du varmt välkommen att kontakta Customer Care på 040-223070 eller mejl customercare@panduro.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care