Retur

Jag har köpte en produkt och jag vill retur det för att det är inte som jag tänkt den var får små hur ska jag göra det?!

Kommentarer

  • Hej !
    Tack för din fråga. I ditt paket finns returhandlingar som du ska använda när du vill returnera något till oss. Har du inte dessa kvar är du välkommen att höra av dig till oss igen så skickar vi ut nya. Returfrakten är gratis.

    Du lämnar därefter in ditt paket till närmsta DHL-serviceställe. När vi har tagit emot din retur kommer Klarna att uppdatera din faktura.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care