Kan jag reservera i butik via hemsidan ?

Eftersom vi bor så långt ifrån närmaste Panduro butik så la jag några varor i varukorgen, men jag vill bara reservera varorna så att dom finns i butik när jag kommer dit, går inte det?

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    Tack för en bra fråga. Idagsläget går det inte men däremot är du varmt välkommen att kontakta aktuell butik så lägger de undan till dig och du slipper åka i onödan. Butiken kan även säkerställa så att alla artiklar finns och hjälper dig gärna.

    Kontaktuppgifter till våra butiker

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • Hej Anna-Lena!
    Tack för din synpunkt som vi gärna tar med oss. Du är varmt välkommen att kontakta aktuell butik så lägger de undan till dig och du slipper åka i onödan. Butiken kan även säkerställa så att alla artiklar finns och hjälper dig gärna.

    Här hittar du kontakttuppgifter till våra Panduro-butiker.

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej Kerstin!
    Tack för att du hör av dig till oss och för din synpunkt. Vi tar den med oss inför kommande planering.

    Önskar dig en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • I too have a same thought that I would like to order online and pickup from the store. Why is this option missing here ?
    Ravi
  • Hello,
    Thanks for contacting us. Today we don´t have the possibility to offer order online and pick up in store. Please contact the store and they will be happy to help you to order the items you need if they don´t have these in store.

    Panduro Stores

    Regards,
    Kerstin Customer Care