Kan jag snygg till mitt repiga svarta porslin?

Hej! Jag har några svarta tallrikar som har blivit repiga, det är gråa och vita streck i dom. Har ni något tips på hur man kan få bort/snygga till det?

Kommentarer

  • Hej
    Vi har nog ingen särskild produkt för detta, men personligen hade jag testat med "fläcksuddare" som är vita svampar som kan ta bort fläckar på alla möjliga saker. Så om du inte redan har testat ville jag googlat ordet fläcksuddare, finns att köpa på många ställen. Lycka till.
    Glada hälsningar, Synnöve
    Product Development