Reflex

Hej
vi är ett UF-företag som har en affärsidé att göra hårklämmor med reflexer på. Därför undrar vi vilka reflexer ni har som inte försvinner så lätt och som kan sätta sig på de underlag som hårklämmor har.

Kommentarer

  • Hej Lina,
    Tack för din fråga!
    Vi har en självhäftande reflexlapp (981972) som kanske skulle kunna fungera. Ni kan sätta den på en tygbit först och sen fästaden på en hårklämma

    MVH
    Helena
    Helena Product Developer
  • Tack! Tänkte dock mer om ni hade något färg eller spray som man kan sätta direkt på klämman.
  • Hej Lina!

    Nej, tyvärr har vi ingen reflexfärg för annat än textil. Och den fixeras med strykjärn för att hålla för vatten.
    Alternativet är att fästa reflex band eller tyg på själva klämma.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela

    Product Development