Räcker specialgipset i alganit kittet?

Hej. Jag undrar om specialgipsen i ”hand och fot alganit kittet” räcker för att avgjuta två händer som håller ihop? (Som när man håller hand) eller om man behöver köpa extra specialgips för att det ska räcka?

Kommentarer

  • Hej Tindra,

    Tack för ditt mejl.
    Materialet i detta kit räcker för att göra 1 avgjutning av en vuxenhand eller 2 babyfötter. Så för två vuxenhänder så behöver du mer gips.

    Önskar dig en fin dag!
    MVH Annika
    Product Development