Hur får jag min rabatt som ny medlem?

Hej!
Jag blev precis medlem och skulle vilja nyttja rabatten på 10 % på ett köp, vart hittar jag rabattkoden?

Kommentarer

  • Hej Felicia!

    Vad kul att du vill bli medlem i vår kundklubb. Det är viktigt att du alltid är inloggad i kundklubben när du gör din beställning online. Då missar du aldrig några erbjudande. Din rabatt på 10% kommer automatiskt att dras av när du kommer till betalningen i kassan. Väljer du att handla i någon av våra Pandurobutiker hjälper butikspersonalen dig med rabatten.

    Varmt välkommen till " We are Panduro"!

    Med vänlig hälsning,

  • Gäller den här rabatten fortfarande?
  • Hej Sofia !

    Tack för din fråga. Som medlem i vår kundklubb kommer du att få olika erbjudande, rabatter och annan härlig inspiration om du tackat JA till våra nyhetsbrev. Genom att alltid vara inloggad när du gör din beställning missar du ingenting och får alltid bästa pris. Är du nybliven medlem kommer du säkert att få något erbjudande inom kort så håll utkik i den mejl :-)

    Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen till " We are Panduro" !

    Med vänlig hälsning,