Quick Knit

Hej! I beskrivningen för Quick Knit står det att man ska använda en krok och en nål. Vilka rekommenderar ni att använda? Är det något speciellt garn som lämpar sig bäst till Quick Knit? Tack! Hälsningar Liv

Kommentarer

  • Hej
    Till quick knit behöver man köpa vår 102298 Garnkrok och nål.

    När det gäller garn rekomenderar jag att du använder ett litet tjockare garn i en kvalitet du gillar.
    Vi har t ex Álafosslopi som är ett garn av 100 % isländsk ull och ett hobbygarn som heter Molly (100% akryl) och som passar till pyssel och barn. Eller kanske ett mångfärgad garn som Twisted Paint hade varit kul. Alla dessa, och många fler, finns i flera färger

    323070 Garn Alafosslopi 100g, vit
    323671 Garn Molly 50g, natur
    324292 Twisted Paint 150g, MIX Blue-Red-Yellow

    Smil, Synnöve
    Product Development