produktinfo.

Hej,

art: 102796 og 434879

kd spørger hvad forskellen er på disse to artikler og har disse en ledning til opladninge, hvad er lysstyre ?

Kommentarer

  • Hej Sujjantha,

    434879: är ett ljusbord som har ett "raster" på ljusplattan (det är små grå prickar) som hjälp till ex vid grafiska ritningar. 3 fasta ljusnivåer. USB kabel medföljer för laddning, men ej adapter. Ej för tjockare papper.
    102796: ljusbord i högre kvalitet, men högre ljusstyrka (starkare ljus). Steglös dimning. av ljuset. Helt ren ljusplatta, inga prickar/raster. Adapter medföljer som kopplas till eluttag. Bra även för tjockare papper.

    Trevlig helg!
    Ingela
    Product Development