När kommer garnet Hooked Chunky Cotton in igen, färg Aspen?

Hej! Kommer ni att få in Hooked chunky cotton spesso, färg Aspen?
Mvh Ancela

Kommentarer

  • Hej !
    Tack för din fråga. Vad roligt att du gillar vårt Hooked Chunky Cotton garn. Enligt den leveransinformation vi har idagsläget ska garnet komma in till oss igen inom de närmaste 1-2 veckorna. Så fort det finns tillgängligt på vårt lager kommer det att synas på hemsidan så håll gärna utkik där.

    Varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care