presentpapper

Hej! Kommer ni få in mer av det presentpapper till webbutiken som nu är slut online? (Det gäller framför allt de gröna presentpapperna.)

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för att du hör av dig till oss. Tyvärr så hinner vi inte få hem mer av de presentpapper som är slut på webben, innan jul.
    Hoppas att du kan hitta något annat som du gillar. Det finns bl a ett enfärgat grönt naturpapper som är jättefint kvar: 260296

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development