Var gäller era presentkort?

Hej!
Jag ska köpa presentkort till en vän. Men undrar om ert presentkort gäller på Kreatima i Stockholm? Det är nämligen dit hon går och handlar. Inte på Panduros butiker..

Tack!
Hälsningar,
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för en bra fråga. Våra presentkort gäller både i Panduros butiker och hos Kreatima. Dock fungerar det inte i dagsläget att handla online med våra presentkort.

    Välkommen in !

    Med vänlig hälsning,
  • Hej, vore jättebra om man kunde handla på nätet med presentkort, och det kan inte vara svårt att ordna tycker jag, så varför funkar inte det? Man borde också kunna välja att betala med presentkortet vid utcheckning, när man beställer till butik, och skall hämta där. Jag har en liten pandurobutik nära mig, men de har inte allt.Det gör det svårt att få eller ge presentkort.
    Mvh Pia
  • Hej Pia!

    Tack för att du hör av dig till oss. I dagsläget kan vi inte erbjuda presentkort som fungerar vid online beställningar men hoppas kunna erbjuda detta inom en snar framtid.

    Just nu gäller våra presentkort i alla Panduro-butiker samt hos Kreatima.

    Ha en bra dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,

  • Hej!
    Fungerar det nu att handla med presentkort via nätet?

    MVH
    Anne-Li
  • Hej Anne-Li!

    Tack för din fråga. Nej, tyvärr fungerar det inte än så länge med presentkort när du handlar online. Dessa gäller i våra butiker. Vi hoppas kunna erbjuda detta lite längre fram.

    Ha en bra dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,

  • I dessa Coronatider hade ni väl kunnat löst det här med presentkort online? Jag får inte utsätta mig för smitta.. sitter här med ett presentkort som snart går ut och hade behövt handlat fimolera. Men det ser ju ut att skita sig då.. 🙁
  • Hej Erica,

    Vi önskar det vore enkelt, då hade vi löst det direkt. :-)

  • Instämmer vi sitter i samma sits :(.  Ni borde kunna ta mot presentkort online!
  • Hej Stefan !

    Tack för ditt inlägg. Vi arbetar för att kunna erbjuda presentkort online men i dagsläget fungerar presentkorten endbart i butik.

    Med vänlig hälsning,

  • Funkar presentkorten även på Panduro outlet i Ullared?
  • Hej Marica !

    Javisst, presentkorten fungerar fint även i vår outlet-butik i Ullared.

    Varmt välkommen !

    Med vänlig hälsning,
  • Säljer ni elektroniska presentkort som man kan betala med i fysisk butik?
  • Hej Elisabeth!

    Tack för en bra fråga. Vi säljer elektroniska presentkort som fungerar i våra butiker (ej online ) via PresentkortTorget. Om du skriver Panduro i sökfältet längst upp så hittar du snabbt och enkelt.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,
  • Om man har skrapat pinkoden på baksidan, kan man fortfarande använda det?
  • Hej Elin !

    Tack för din fråga. Ja absolut! Man skrapar första gången man använder kortet, men behöver inte använda hela beloppet då. Så länge pinkoden är synlig går det att använda tills kortet är tomt.

    Välkommen till butiken!

    Med vänlig hälsning,
  • Kan man handla något via internet (alltså någon sorts presentkort) som man sedan kan betala med via internet?

  • Hej Åsa!

    Tack för att du hör av dig till oss. Nej, tyvärr har vi inte i dagsläget något alternativ av presentkort eller motsvarande som går att användai vår web-shop. Vi hoppas kunna erbjuda detta längre fram. Våra presentkort fungerar i våra fysiska Panduro butiker runt om i landet.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
  • Är det seriöst så att presentkorten inte går att använda online? Kan man ringa butik och betala med presentkort och de skickar från butik? Bor inte nära en butik och det är ju inte läge att åka till en storstad för en shoppingrunda🤦...trodde alla butikers presentkort gick att använda online 2020...
  • Har ni, som är i customer care, förmedlat vidare hur urdåligt det är att man inte kan använda presentkortet online? Snälla gör det, det är extremt jobbigt att inte kunna köpa någonting när man har möjligheten.

    /En besviken kund
  • Hade tänkt skriva till er angående att jag just köpte ett presentkort till er för ett gogift jag fått från jobbet. Insåg för sent att det inte går att använda det på nätet och ser ju att ni fått flera frågor om det här redan. Det blir väldigt problematiskt för min del eftersom det inte finns någon panduro där jag bor.... Dessutom står det att jag måste skriva ut det för att det ska gälla men det kan väl inte stämma? Jag har ingen skrivare- hjälper affären mig med det då?
  • Hej !

    Tack för din fråga. Du behöver inte skriva ut presentkortet utan det räcker med att du visar presentkortet i mobilen. I dagsläget gäller alla våra presentkort endast i våra Panduro-butiker. Information om detta finns även på Gogifts hemsida.

    Vi hoppas du har möjlighet att besöka någon av våra butiker. Giltighetstiden på presentkortet är 3 år från utfärdandet.

    Varmt välkommen!

    Med vänlig hälsning,
  • Hej!

    Tack för ditt inlägg och dina synpunkter som vi gärna tar med oss.

    Planen under förra året har varit att våra presentkort redan skulle vara klara för att använda online. P g a rådande situation i samhället med covid-19 har detta blivit framflyttat och vi har varit tvungna att planera om och ställa om för att möta den kraftigt ökade ehandeln.

    Vi arbetar nu för fullt med att våra presentkort ska fungera online till sommaren.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • Hej. Har ni löst det med att kunna betala med presentkort i webbshoppen än?
    Om inte, kan man be butiken ta hem de varor man önskar och betala med presentkortet i butiken?
  • Hej Yvonne!

    Tack för din fråga. Våra presentkort gäller än så länge endast i våra butiker men vi arbetar just nu för att de ska gälla även online senast till sommaren.

    Det går utmärkt att be butiken att ta hem de artiklar du önskar och betala med ditt presentkort i butiken. ​Här hittar du våra butikers kontaktuppgifter​​​

    Ha en fortsatt fin dag och välkommen till butiken!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej,

    har ni löst att betala med presentkort online ännu?
  • Hej Kalle,

    Tack för ditt meddelande!
    Tyvärr inte än, men det närmar sig. Förhoppningsvis så kommer vi att kunna erbjuda det inom kort.

    Ha en fin fredag!
    Vänligen,