Gäller Panduros presentkort även online?

Går det att använda sitt presentkort hos er vid onlineköp?

Kommentarer

  • Hej Hanna!

    Tack för din fråga. Nej, i dagsläget fungerar inte våra presentkort online utan endast i våra Pandurobutiker. Giltighetstiden är 3 år från utfärdandet.

    Hoppas det kan lösa sig på ett bra sätt för dig ändå.

    Ha en fortsatt trevlig dag !

    Med vänlig hälsning,
  • I och med corona så kanske ni ska se över era rutiner med detta. Skulle ju vara väldigt bra om man kunde köpa online ist för behöva åka in till en fysisk butik.
  • Hej Christopher,

    Tack för din synpunkt som vi gärna tar med oss. Vi arbetar med att kunna erbjuda detta längre fram men tyvärr är det inte något som går att lösa på ett snabbt och enkelt sätt.

    Butikspersonalen hjälper dig gärna för att anpassa så långt det är möjligt med tanke på corona-situationen. Ta gärna kontakt med dem innan du besöker butiken så kan de förbereda ditt köp eller hjälpa dig med svar på frågor etc.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
  • Hej!
    Otroligt dålig kundservice att presentkort inte går att nyttja online, särskilt i dagsläget då vi uppmanas att överhuvudtaget inte vistas i köpcentrum. Är ju ingen komplicerad sak direkt och finns ju på väldigt många andra butiker så det verkar konstigt att det inte ska gå att lösa "på ett snabbt och enkelt sätt"...
    Hoppas på bättring!
  • Hej Lina!

    Tack för ditt inlägg och dina synpunkter som vi gärna tar med oss.

    Planen under förra året har varit att våra presentkort redan skulle vara klara för att använda online. P g a rådande situation i samhället med covid-19 har detta blivit framflyttat och vi har varit tvungna att planera om och ställa om för att möta den kraftigt ökade ehandeln.

    Vi arbetar nu för fullt med att våra presentkort ska fungera online till sommaren.

    Om du bor i närheten av en butik hjälper butikspersonalen dig gärna för att anpassa ditt köp så långt det är möjligt med tanke på corona-situationen. Våra presentkort har en giltighetstid på 3 år från utfärdandet.

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker och du är varmt välkommen att kontakta dem.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej! Jag upptäckte nu att det inte går att köpa med presentkortet jag fick i present online. Vilket va därför jag fick det. Så dålig service. Där tappar ni kunder har ni tänkt på det.
    Hälsningar en irriterad kund
  • Hej Annett,

    Tack för ditt inlägg och dina synpunkter som vi gärna tar med oss.

    Planen under förra året har varit att våra presentkort redan skulle vara klara för att använda online. P g a rådande situation i samhället med covid-19 har detta blivit framflyttat och vi har varit tvungna att planera om och ställa om för att möta den kraftigt ökade e-handeln.

    Vi arbetar nu för fullt med att våra presentkort ska fungera online till sommaren.

    Om du bor i närheten av en butik hjälper butikspersonalen dig gärna för att anpassa ditt köp så långt det är möjligt med tanke på corona-situationen. Våra presentkort har en giltighetstid på 3 år från utfärdandet.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
  • Hej igen nu missade ni en kund beställde i från skapamera samma produkter men billigare och fri frakt. Sug på det.
    Ringde till panduro i Sollentuna men det jag ville ha fanns inte i butik. Fick höra att jag var tvungen att åka in till Kreatima i city för att få det jag behövde. Kommer aldrig mera att önska mig ett presentkort ifrån er. Så dålig service när det gäller nät handel.
    Hälsningar från en sur kund.

  • Hej Annett,

    Tack för din återkoppling!
    Vad skönt att det löste sig så att du fick dina produkter ändå.

    Ha en trevlig helg!

    Vänliga hälsningar,