Presentkort

Jag har fått 3 presentkort som jag vill använda vid samma köp. Hur gör jag? Jag får bara in ett i beställningen.
Anna Eriksson

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Tack för att du hör av dig till oss. Om du vill handla online fungerar det endast att använda 1 presentkort per beställning. Vill du nyttja alla 3 presentkorten vid ett och samma tillfälle rekommnderar vi dig att besöka någon av våra butiker.

    Här hittar du våra butiker . Vi hoppas att du har någon i din närhet som kan passa.

    Varmt välkommen!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Men vissa produkter finns ju bara online. Så efter att noga ha valt vad jag skulle ha kan jag inte köpa det eftersom ni inte kan ta emot mer än ett presentkort..? Dessutom, trots att presentkort redan är pengar som spenderats hos er, dras de av från summan på ett sätt som gör att jag måste betala frakt. Jag har ju fortfarande handlat för den summan, bara att lite redan betalats tidigare, vid köp av presentkort.
    Josefin
  • Hej Josefin!
    Tack för din fråga. I dagsläget går det enbart att använda 1 presentkort per beställning när du beställer online. En hel del av våra butiker erbjuder att ta hem de artiklar som ev inte finns i butiken och då kan du med fördel använda mer än 1 presentkort. Du gör du en överenskommelse direkt med butiken. Vi erbjuder fri frakt online vid ordervärde på minst 600 kr. Återkom gärna med ditt ordernummer så tittar vi gärna närmare på din beställning. Vi hittar inte någon beställning från den mejladress du skriver till oss på här.

    Ser framemot att höra ifrån dig igen.

    Vänligen,
    Kerstin Customer Care
  • Känns ju konstigt. Fler andra butiker kan det. Synd att få reda på det sent i processen.
    Ordernummret finns inte eftersom jag vägrade handla för dubbla summan när ni inte tar emot era egna presentkort. Jag gick till skara slöjdetalje istället som genast löste problemet.

    Ordervärdet var 600, men eftersom jag delbetalar med presentkort så ser inte systemet det som pengar som betalats till
    Nej tack, jag tänker inte krångla mig ner till butiken, hoppas på att de beställer hem mina nystan, och kanske få dem senare. Går någon annanstans.

    Josefin
  • Hej Josefin!
    Tack för att du hör av dig igen. Vi är tacksamma för dina synpunkter och tar dessa vidare internt hos oss.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Vänligen,
    Kerstin Customer Care