Photo pearls

Hej!
Vi har photopearls programmet nedladdat på vår dator. ( det vanliga)
Nu ser jag på er hemsida att ni säljer ett kit med Black & White Photo pearl med program.
Är det ett annat program än det vi redan har installerat?
Vänliga hälsningar Eleonora

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mejl.
    Det ska vara samma program, som det ni har installerat sen innan.
    Skulle det vara något som inte fungerar, så kan du alltid kontakta oss igen,
    eller photopearls egen support på deras hemsida. Photopearls

    Önskar dig en fin dag!

    MVH Annika

    Product Development