Pennor som syns på svart papper, finns det?

Hej! Ska påbörja min scrapbook med svart papper och letar efter fina och bra pennor som fungerar till svart papper. Har nu tips?

Kommentarer

  • Hej Rebecka!

    Tack för din fråga!
     500653 Gelly Roll Moonlight pennor syns bra även på mörka papper, t ex detta set.
    Även t ex denna vita penna och detta set är perfekta för mörka papper. Finns även flera andra Gellyroll pennor på hemsidan som fungerar bra.

    Lycka till med din scrapbooking!
    Ingela
    Product Development