Är det olika innehåll i de båda Jul Outletboxarna?

Vad är det för skillnad på outletboxarna ”pyssel till jul” och ”julpyssel”? Och om jag beställer en av varje, är det då mestadels olika saker jag får i de två boxarna?

Kommentarer

  • Hej Louise!
    Tack för en bra fråga. Det är två olika outletboxar och innehållet är inte samma i de båda varianterna. Tänk bara på att du anger båda artikelnummerna när du gör din beställning så ska du få 2 st fina julpyssel boxar.

    Varmt välkommen med din beställning!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care