Öppetköp

Jag har köpt en rea vara online top model bok kan jag lämna tillbaks den men i butik alltså returnera i en nära butik.

Kommentarer

  • Hej Hoda!

    Det är en bra och mycket relevant fråga!

    Vi arbetar på att få fram en lösning som innebär att man ska kunna returnera köp som gjorts online i Pandurobutikerna. Fram tills lösningen är på plats, det vill säga att alla våra system är sammanlänkade behöver online köp returneras till huvudkontoret i Malmö där återbetalningar av onlineköp hanteras i dagsläget.

    Du kan läsa mer här Fri Retur

    Tveka inte att höra av dig till Customer Care om du behöver mer hjälp :-)

    Lenita