Om jag vill fräscha upp våra furuluckor vilket bivax ska jag använda då?

Kommentarer

  • Hej Lena,
    Tack för din fråga!
    Vi har Bivax från Liberon, som är ofärgat, 150 ml. Det är ett mjukt vax som ger näring åt träet. Är baserat på bivax och terpentin. Ger ytan ett "gammalt utseende". Perfekt till produkter som kommer i kontakt med livsmedel t.ex. arbetsbänkar, skärbrädor.
    Tänk dock på att ytan inte ska vara lackad tidigare, då absorberas inte vaxet.

    Ha en fin dag!
    Ingela

    Product Development